We understand how important it is for you to be able to get answers to your questions as quickly as possible, regardless of your location and time of day, as well as to develop previously implemented solutions and increase functionality to solve new tasks and automate related business lines. We have provided various technical support packages for our customers, taking into account basic and advanced needs.
AMBER Support
- Basic. Includes version updates at least 2 times a year, bug fixes.
- Basic Plus. It includes version updates at least 2 times a year, bug fixes, consultations and settings in the amount of up to 48 hours /year from 9 to 19 Moscow time.
- Extended. It includes version updates at least 2 times a year, bug fixes, consultations and settings in the amount of up to 96 hours / year from 9 to 19 Moscow time, a dedicated support manager.
- VIP. It includes version updates at least 2 times a year, bug fixes, consultations, settings, improvements in the amount of up to 192 hours / year 24/7, a dedicated support manager and a project team consisting of: RP, programmer, testing specialist.
Мы гордимся своей работой и стремимся к тому, чтобы каждый проект, над которым мы работаем, был выполнен на высшем уровне. Обращайтесь к нам, и мы поможем вам воплотить ваши идеи в жизнь!
Мы – команда опытных специалистов в области веб-разработки, готовая помочь вам в реализации ваших проектов. Наша цель – создать уникальные и инновационные веб-приложения, которые отвечают вашим потребностям и ожиданиям.
Мы гордимся своей работой и стремимся к тому, чтобы каждый проект, над которым мы работаем, был выполнен на высшем уровне. Обращайтесь к нам, и мы поможем вам воплотить ваши идеи в жизнь!
Мы – команда опытных специалистов в области веб-разработки, готовая помочь вам в реализации ваших проектов. Наша цель – создать уникальные и инновационные веб-приложения, которые отвечают вашим потребностям и ожиданиям.